jueves, 6 de agosto de 2015

Vestit....

Quan arriba l'estiu perdo el sentit de les setmanes, i dels dies....
I de cop un dia em desperto amb ganes de cosir, i el que semblava impossible, és.
Amb tres horetes em vaig fer aquest vestit, amb una tela que li tenia moltes ganes.


Patró tret a ull d'un que fa anys que tinc i m'encanta, però està tan fet pols que fa pena posar-m'el.


Aquests dies he tingut fotògrafa de luxe, i poc l'he aprofitat, però abans de marxar m'ha fet aquesta sesió de fotos.


Detall de les butxaques.... vistes per internet buscant inspiració.


Detall del coll, que deu n'hi do el que em va costar que es quedes en punta... jejeje.


La tela la vaig comprar a una noia que la va dur de l'India! Ja en veureu alguna més!!! Precioses!!!


I m'en vaig a Rums a veure que més trobo!!!!!!!!!!

10 comentarios:

  1. Es muy bonito, me gustan las telas y el patrón, estas guapissimmma!!

    ResponderEliminar
  2. Es superbonic! I estàs molt guapa, et queda fantàstic! T'animaries a fer-nos un mini-tutorial del coll? Perquè m'encanta com t'ha quedat...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!! Ups.... podria intentar-ho!! Pero ja et dic que l'he fet com m'ha semblat i que no en tinc ni idea de com es deu fercorrectament!! M'ho plantejo i us dic algo per aqui!! Gracies, una abraçada!!

      Eliminar
  3. que bonito!!me encantan los bolsillos

    ResponderEliminar
  4. Presiosa la tela¡ i el tall del vestit es xulisim

    ResponderEliminar
  5. muy chulo el vestido, buen ojo para sacar patrones :) y la tela impresionante, ya estoy deseando ver el resto!!

    ResponderEliminar
  6. Ains, pero qué guapa siempre!! Esa V es chulísima

    ResponderEliminar
  7. Si que son dificils els colls en punta si.
    M'agrada moltisim. Es una xulada. I la tela una preciositat.

    ResponderEliminar
  8. Me encanta, precioso!! La tela es muy bonita.

    ResponderEliminar
  9. Quina xulada de vestit, la tela, el coll en V, i la butxaca....
    precios!!

    ResponderEliminar