jueves, 12 de febrero de 2015

DE TORNADA

HOLA DE NOU!!

Ja fa un temps que no escric ni publico rès al blog!
M'he pasat uns dos mesos fent un blog que no és el meu, i cosint roba que no és per mi!!! Un projecte en el que he col·laborat, i del que he disfrutat molt... i al que he dedicat molt del meu temps!!

I.... després, necesitava, desitjava, volia, unes bones vacances!! Així que m'he pasat un mes a California, disfrutant del bon temps i sorprenen-t'me i enamoran-t'me de la salvatje naturalesa que hi ha per allá.

Ara torno a ser a casa, amb moooooltes ganes de cosir, i de compartir-ho!!

Així que aquí estic, amb una nova versió de la Plantain, de Deer&Doe! Un patró que m'encanta!


Poques fotos.... i entrada rapida!! M'haig de tornar a enganxar al ritme blog!


Esquena d'encaix... m'encanta!


I li vaig afegir una mica de coll, per unir el darrere amb el davant!

Ah!! I avui és Rums!! No us oblideu de pasar-hi de visita!

Tela negra, calenteta i super agradable, de Cal Joan!! 100% recomanable!!

9 comentarios:

  1. oh! m'encanta el detail de l'esquena amb l'encaix! molt maca! i m'encanta tornar-te a tenir per aquí ;)

    ResponderEliminar
  2. Que chulada! Bienvenida! Se te echaba d menos por aquí!

    ResponderEliminar
  3. guapisima! las vacaciones y el aire californiano te sientas de maravilla!

    ResponderEliminar
  4. Fas bona cara, aquestes vacanes senten be. M'encanta l'encaix de l'esquena i el coll es precios!! Bona aterrada a casa

    ResponderEliminar
  5. Què xula t'ha quedat! Bona tornada, se t'enyorava!

    ResponderEliminar
  6. Wow q bonita! Que bien te vinieron estas vacaciones, estas muy guapa!

    ResponderEliminar
  7. Ay q bien q ya estas aquí! Claro q hacen falta estas temporadas! Guapísima la camiseta...voy a tener q probar los encajes!!!

    ResponderEliminar