jueves, 19 de febrero de 2015

Calle 13

Bon dia!! Bon dijous i bon RUMS!!

De tant en tant em poso a escoltar música, en plan monotema!! Aquesta setmana li ha tocat a Calle 13.
I amb aquest grup de fons, ha sortit aquest vestit:


Quan vaig comprar aquesta tela em va encantar l'estampat! Ara el veig una mica extremat... però el resultat m'agrada!


Per aquesta ocasió he tingut una fotografa de luxe! Quin bon ull! Gracies Marta Sánchez!! Contractada! Jejeje.


Primer era un jersei.... però al provar-m'el em quedava curt.... així que afegit, aprofitar per posar butxaques, i llestos.


... no hay nadie como tu, mi amor, no hay nadie como tu....
(s'ha de llegir amb música de fons... ;) )


Detall d'esquena amb la caputxa posada!! I sense...


Gracies per les visites i pels vostres comentaris que sempre m'animen!!!!
Que disfruteu del que queda de setmana!!!


Patró del Baúl de las costureras, que ja havia fet aquí i afegit de faldilla a ull.

13 comentarios:

  1. Molt xula!!! Doncs com a vestit et queda genial!!

    ResponderEliminar
  2. muy guapa! me gusta este plan sudadera con faldita! yo quiero!

    ResponderEliminar
  3. Es chulísima me gusta el estampao, el patrón y al apaño!

    ResponderEliminar
  4. Toma ya! Es tela de sudadera? Chuliiisima. Me gusta mucho con faldica

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Amaika!!! No es sudadera!!! Me encantaria encontrar con estampados bonitos!!!! Es un punto grueso!!! Abriga suficiente!!

      Eliminar
  5. Muy chula!! Me encanta ese toque étnico ;-)

    ResponderEliminar
  6. Molt guapa!!! M'agrada amb faldilla, molt!!!

    ResponderEliminar
  7. Me encanta! esa mini falda con bolsillos mola!

    ResponderEliminar