jueves, 4 de septiembre de 2014

Vestit Calat


HOLA!!! Ja torno a estar per aquí.... com m'ha costat!!
I aprofito avui que és RUMS!!!


Aquí és on he pasat les vacances!!! Jijiji!! Sense sortir de l'illa....
 I aquest és un vestit de nit que diuen....  I crec que s'aprecia a les fotos... no vaig normalment amb sabates de taló!


La tela m'encanta. És una tela calada de color verd-blau, depèn de qui la miri!
I el forro de color taronja és una camiseta xx.


El patró tret d'un vestit meu i ajustat a ull.... crec que una mica massa... no sabeu com m'ha costat posar-m'el....  hauria d'haver pensat en una cremallera! 


I aprofito per ensenyar-vos el meu moneder de l'estiu:
REGAL DE PANDIELLEANDO per agrair el CC del vestit Infinity!


També em va enviar unes boletes de fusta de colors que ja he emprat en algún projecte! ja les veureu!

Moltes gracies Pandielleando!! Em va emocionar rebre aquest detall!




9 comentarios: