jueves, 6 de febrero de 2014

Jaqueta


JAQUETA QUE FA FRED....

I si que arribo a la RUMS!!


I sembla que vol nevar...... encara que aquí a Menorca no sol nevar... :)


Ja feia temps que l'havia començat... a les clases de costura que vaig...


I no hi havia manera d'acabar-la... ufff.... em sobrepasava....


Per fi m'he decidit a acabar-la... sinó s'acabará l'hivern abans...


No se si estic gaire convençuda de com em queda... però és caleeeenta....


I comoda també!!!!


I no sé que em passa ´ultimament amb les portes i les escales, que m'encanten....


Ooohhh yeah!!!


Paseu per aquí si voleu veure més costures d'aquesta setmana...

http://rumsespana.blogspot.com.es/

14 comentarios:

  1. Ostres... a mí em pareix xulisima!!! OoO I et queda molt bé!!

    ResponderEliminar
  2. Et queda genial! M´agrada molt!

    ResponderEliminar
  3. wow!!!
    que pasada de jaqueta!!molaaaaaaaa
    saludos!

    ResponderEliminar
  4. M'encanta la jaqueta, és molt xula!!! Enhorabona per la feina, i pel que es veu, un repte superat!!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  5. Carai quina jaqueta! Això són "palabras mayores"!! Et queda molt bé!!

    ResponderEliminar
  6. Pues te quedó genial! Me encanta!

    ResponderEliminar
  7. Pues si no te gusta te paso mi dire y me la envias que a mi me mola un montonazo
    Ademas te queda preciosa!
    Felicitaciones

    ResponderEliminar
  8. me encanta! te quedó muy linda!

    ResponderEliminar
  9. que estilazo!! me gusta la chaqueta y me encanta como combina con el gorro, la falda, los aros....

    ResponderEliminar
  10. Está xulisima! I es veu tan calenteta...les fotos precioses...

    ResponderEliminar
  11. la tela que has elegido es una pasada, y parece taaaan calentita!

    ResponderEliminar
  12. es genial!!! m'encanta i estas guapíssima, te mogollon de rollo!!!

    ResponderEliminar