lunes, 3 de febrero de 2014

devantal Marta



UN DEVANTAL...

Avui us ensenyo un devantal, que vaig fer aquest nadal per a una bona amiga...



Resulta que ella viu a Andorra... i també li agrada cosir... un dia vem proposarnos de fer un intercanvi cada més...


I ens va agradar l'idea... al gener tocava un devantal... cada vegada ens proposem algo diferent...


I aquest és el que vaig fer jo... Per un costat restes de teles bàsicament de l'ikea...


I per l'altre un llençol que tenia guardat de feia no se quan temps....


Evidenment uns snaps.... és que no hi ha rès més comode i façil de posar...


Mmmmm.... escrit en francès... m'encanta....


Detall del creuat de l'esquena...


I una bona butxaca a cada costat...


Mans a la masa... jijjijiji...


El patró m'el va pasar una companya de les clases de costura! Però per internet hi ha diferents llocs on trobar-lo!! Tot es buscar-lo!


No hay comentarios:

Publicar un comentario