jueves, 2 de enero de 2014

VESTIT DE FLORS

Hola!!!!

Amb aquesta entrada m'afegeixo a una nova iniciativa de MiMaraMundo!!!!
On podem compartir cada dijous les costures que fem per nosaltres!!!
Cliqueu a l'imatge per a més informació i veure les costures del primer dijous!!!!


http://rumsespana.blogspot.com.es/


Vestit rapid i façil del Burda. Encara que vaig haver d'adaptar-lo, perque no hi ha manera que em vagin bé els patrons del burda!!! Aixxxx.....



En aquesta primera foto no es veu rès.... jijiji.... era perquè veiesiu el panorama una mica!! :)




Aquí una mica millor...




 Manigues de la mateixa peça del cos.... i és que més façil no pot ser.... però m'encanta com queda!!!!




La tela és punt, calentet, i comodissim....




al final no vaig poder obrir la porta.... jajajajaja.... es movia, però el candau estava moooolt ben posat!!



11 comentarios:

  1. Oh que bonito!!! esos cortes me gustan mucho y te queda fenomenal!

    ResponderEliminar
  2. Un acierto este vestido!!!!! Este look es muy mío, con medias negras y camiseta negra básica debajo!!! jejeje

    ResponderEliminar
  3. corte sencillo tela contundente! como a mi me gusta!

    ResponderEliminar
  4. qué bien te queda! qué poca vista tengo yo para las telas, si lo hubiera visto igual no me la habría comprado y después de cosida... CÓMO ME GUSTA!

    ResponderEliminar
  5. Pues te ha quedado genial, me encantan las fotos!

    ResponderEliminar
  6. Ohhhh, te ha quedado chulo de verdad ¿que numero de Burda es? ....¿como puedo localizar este Buurda? ...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!! El numero del burda es 12011... no lo encontraba! :)

      Eliminar
  7. Te queda de fábula... y quién pretende que le vayan bien los patrones del Burda? yo creo que es una leyenda urbana, jajajaja

    ResponderEliminar
  8. M'encanta el vestit i et senta súper bé. Quina vista amb la tela!

    ResponderEliminar